مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 23:252023-08-13سياسي

فضای کتابخانه ای لرستان با سرانه متوسط کشوری فاصله دارد


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی استانداری لرستان گفت: فضای کتابخانه ای این استان با سرانه متوسط کتابخانه ای در کشور فاصله دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احسان یاوری روز یکشنبه در دومین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی استان لرستان با اشاره به اهمیت کتاب و کتاب خوانی، اظهار داشت: خداوند متعال بزرگ ترین معجزه خود را برای پیامبر در قالب کتاب به بشریت عرضه داشت.

فضای کتابخانه ای لرستان با سرانه متوسط کشوری فاصله دارد وی با بیان اینکه در قرآن کریم نسبت به اهمیت کتاب موارد متعددی عنوان شده است، افزود: در دین مبین اسلام موضوع کتاب دارای اهمیت بسیاری است و این جای تأمل دارد همچنان که در روایات متعدد از ائمه معصومین در مورد کتاب و کتاب خوانی تعابیر گران سنگی عنوان شده است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی استانداری لرستان با بیان اینکه اهمیت کتاب خوانی در اندیشه امامین انقلاب خاص است، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب به صورت ویژه از علاقه مندان و مروجان کتاب خوانی هستند و همواره بر این امر تأکید دارند؛ اما گاهی اوقات می بینیم در کلام ایشان گله مندی از مقوله عدم پرداختن جامعه و عدم پرداختن متولیان دستگاه های فرهنگی به مقوله کتاب و کتاب خوانی نیز وجود دارد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای کتابخانه ای لرستان با سرانه متوسط کشوری فاصله دارد

فضای کتابخانه ای لرستان با سرانه متوسط کشوری فاصله دارد