مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 15:152023-08-21اجتماعي

مبانی اعتقادی دانش آموزان را با یادآوری تاریخ انقلاب اسلامی تقویت کنیم


معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: مبانی اعتقادی دانش آموزان را باید با یادآوری تاریخ انقلاب اسلامی تقویت کنیم.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: مبانی اعتقادی دانش آموزان را باید با یادآوری تاریخ انقلاب اسلامی تقویت کنیم.

تراب محمدی، دوشنبه 30 مرداد ماه، در حاشیه رژه کاروان تجهیزات آموزشی ارسالی به نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان، اظهار کرد: هدایت پذیری جوانان با یادآوری و آموزش تاریخ انقلاب به جوش می آید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی گفت: مفتخر هستیم که ذره ای از خاک ایران بعد از انقلاب اسلامی، با هدایت امام راحل و رهبر معظم انقلاب، علی رغم تحمیل هشت سال جنگ و تلاش های استکبار جهانی، توسط دشمن تسخیر نشد.

وی با بیان این که عدالت آموزشی و رفاه و معیشت معلمان در دولت سیزدهم مورد توجه قرار گرفته است، افزود: رتبه بندی معلمان در هر دولت مطرح بود اما اعتقادی به آن وجود نداشت در حالی که در دولت سیزدهم با رتبه بندی معلمان سالانه حداقل 50 هزار میلیارد تومان به فرهنگیان تعلق می گیرد.

محمدی با بیان این که برای همه جای سوال است که در آمد فروش نفت در ایران در کجا خرج می شود؟، گفت: متاسفانه دولت گذشته، بودجه کشور را با کسری 480 هزار میلیارد تومانی به دولت سیزدهم تحویل داد و ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبانی اعتقادی دانش آموزان را با یادآوری تاریخ انقلاب اسلامی تقویت کنیم

مبانی اعتقادی دانش آموزان را با یادآوری تاریخ انقلاب اسلامی تقویت کنیم