مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 14:302023-07-31اجتماعي

ثبت نام 507 هزار دانش آموز در مدارس آذربایجان غربی


معاون آموزش متوسطه و دبیر پروژه مهر آموزش و پرورش آذربایجان غربی از ثبت نام 507 هزار دانش آموز در مدارس استان خبر داد و گفت: پیش بینی شده تا 593 هزار دانش آموز در سال تحصیلی جاری در مقاطع مختلف تحصیلی ثبت نام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان، افشین سنایی افزود: در ثبت نام پایه های ورودی 33 هزار نفر برای پایه اول ابتدایی، 19 هزار نفر در پایه هفتم ثبت نام شدند و ثبت نام برای پایه دهم در رشته های مختلف نیز آغاز شده است.

دبیر پروژه مهر آموزش و پرورش آذربایجان غربی اظهار کرد: بیشترین تعداد ثبت نام شده در نواحی یک و 2 ارومیه با بیش از 67 هزار دانش آموز در هر منطقه بوده است.

سنایی درباره نیروی انسانی به عنوان اساسی ترین نیاز این بخش در کنار تامین فضا گفت: روش های تامین شامل جذب حداکثری سهمیه ماده 28، استفاده از ظرفیت غیر موظف شاغلین و بازنشستگان در صورت تایید وزارت، مطابق شیوه نامه استفاده از ظرفیت دانشجو معلمان، تدریس عوامل اجرایی به میزان تفاهم شده و استفاده از ظرفیت سرباز معلمان است.

وی با بیان اینکه کمبود نیروی انسانی قابل جبران با اضافه کار، تدریس عوامل اجرایی و استفاده از ظرفیت بازنشستگان تا پایان آبان ماه لحاظ شده است، ادامه داد: مقرر شده برای سال جدید تحصیلی بیش از 23 هزار کلاس نیز آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 507 هزار دانش آموز در مدارس آذربایجان غربی

ثبت نام 507 هزار دانش آموز در مدارس آذربایجان غربی