مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 12:152023-08-19سياسي

فعالیت های پزشکی یکی از اقدامات اثرگذار در حوزه جهادی است


مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: فعالیت های پزشکی یکی از اقدامات اثرگذار در حوزه جهادی است.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: فعالیت های پزشکی یکی از اقدامات اثرگذار در حوزه جهادی است.

سعید سلیمانی در نخستین نشست تشکیلاتی قرارگاه جهادی سلامت در مشهد اظهار کرد: فعالیتهای پزشکی یکی از اقدامات اثرگذار در حوزه جهادی است.

وی در ارتباط با برنامه های آینده این بنیاد، گفت: در نظام تفکر راهبردی مقام معظم رهبری نظمی وجود دارد که در بیانه گام دوم انقلاب اسلامی چهارچوب مشخصی برای نسل سوم و چهارم پیش بینی شده است.

مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) خاطرنشان کرد: رسیدگی به محرومین یکی از دغدغه های جدی مقام معظم رهبری است که در بیانه گام دوم انقلاب هم به این موضوع اشاره کرده اند.

وی اضافه کرد: برای اثرگذاری روی نسل نوین نیاز به جریان نرم افزاری داریم و در این زمینه باید برنامه ریزی مناسبی داشته باشیم.

سلیمانی یادآور شد: جمع جهادی یکی از شعبات نسل سازی مقام معظم رهبری بود که یکی از دغدغه های جدی معظم له است و غیر از مباحث درمان قرار است که این جریان انقلابی در بین مردم حضور پیدا کرده و ضمن توجه به اقدامات درمانی زمینه رفع چالش های زندگی مردمی را فراهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های پزشکی یکی از اقدامات اثرگذار در حوزه جهادی است

فعالیت های پزشکی یکی از اقدامات اثرگذار در حوزه جهادی است