مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 20:402023-08-10بين الملل

توافق ایران و آمریکا برای تبادل زندانیان و 6 میلیارد دلار


بر اساس ادعای نیویورک تایمز، 5 آمریکایی زندانی در ایران، در مقابل آزادی 2 شهروند ایرانی و آزادسازی 6 میلیارد دلار بلوکه شده ایران آزاد خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ روزنامه نیویورک تایمز پنجشنبه شب مدعی شده که ایران و آمریکا بر سر تبادل زندانیان بین خود به توافق رسیده اند.

بر اساس این ادعا، 5 آمریکایی زندانی در ایران، در مقابل آزادی 2 شهروند ایرانی و آزادسازی 6 میلیارد دلار بلوکه شده ایران آزاد خواهند شد.

سی ان ان: چهار زندانی دو تابعیتی در ایران از زندان اوین به هتلی منتقل شدند شبکه خبری سی ان ان آمریکا به نقل از مشاور حقوقی یکی از زندانیان دو تابعیتی در ایران اعلام کرد که چهار زندانی دو تابعیتی از زندان اوین به حبس خانگی در هتلی منتقل شده اند.

به نوشته ایرنا، شبکه خبری سی ان ان آمریکا روز پنجشنبه به وقت محلی اعلام کرد: با توجه به اظهارات یک وکیل، چهار آمریکایی که به صورت غیر قانونی در ایران بازداشت شده بودند اکنون از زندان اوین آزاد شده و در حصر خانگی قرار گرفته اند.

این یک نشانه امیدوار کننده از آزادی آنها پس از سالها حبس است.

کریستین امانپور مجری مشهور شبکه سی ان ان آمریکا به نقل از جرد گنسر، مشاور حقوقی سیامک نمازی گفت: انتقال گروگان های آمریکایی از زندان اوین توسط ایران به حبس خانگی تحول مهمی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق ایران و آمریکا برای تبادل زندانیان و 6 میلیارد دلار

توافق ایران و آمریکا برای تبادل زندانیان و 6 میلیارد دلار