مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 11:452023-08-18سياسي

رییسی دستگاه ها را به ارائه راهکار مصرف بهینه انرژی مکلف کرد


یه گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در جلسه شورای عالی انرژی که عصر پنجشنبه به ریاست حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی برگزار شد، آخرین وضعیت ناترازی انرژی در بخش گاز، - رییس جمهور با اشاره به ضرورت اقدام عملی و موثر دستگاه های مربوط برای بهینه سازی مصرف انرژی، شورای عالی انرژی را مسئول اصلی در امر بهینه سازی دانست.

یه گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در جلسه شورای عالی انرژی که عصر پنجشنبه به ریاست حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی برگزار شد، آخرین وضعیت ناترازی انرژی در بخش گاز، بنزین، گازوییل و برق، موضوع تأمین مالی برای طرح های افزایش ظرفیت تولید حامل های انرژی و همچنین حکمرانی در حوزه بهینه سازی مصرف انرژی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین در این جلسه گزارشی از آخرین اقدامات دولت در زمینه رفع ناترازی ها و رفع مشکلات زیست محیطی طرح های نیروگاهی ارائه شد.

رییس جمهور در این جلسه در سخنان کوتاهی با تاکید بر اهمیت موضوع بهینه سازی مصرف انرژی، همه سازمان ها و دستگاه های اجرایی را به بررسی و ارائه راهکار های بهینه سازی به شورای عالی انرژی مکلف کرد.

رییسی همچنین با اشاره به ضرورت اقدام عملی و مؤثر دستگاه های مربوط برای بهینه سازی مصرف انرژی، شورای عالی انرژی را مسئول اصلی در امر بهینه سازی دانست و بر همراهی و هماهنگی همه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی دستگاه ها را به ارائه راهکار مصرف بهینه انرژی مکلف کرد

رییسی دستگاه ها را به ارائه راهکار مصرف بهینه انرژی مکلف کرد