مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 08:052023-07-23اقتصادي

سقز شهری بدون تنش آبی


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان: سقز از شهرهای بدون تنش آبی است که امسال سد چراغ ویس و تصفیه خانه آب شرب آن، به بهره برداری کامل می رسد.

- ایسنا/کردستان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان: سقز از شهرهای بدون تنش آبی است که امسال سد چراغ ویس و تصفیه خانه آب شرب آن، به بهره برداری کامل می رسد.

آریانژاد در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: باتوجه به اینکه سد و تصفیه خانه آب شرب شهرستان سقز از جمله طرح های اولویت دار وزارت نیرو است و دولت سیزدهم بر تکمیل این طرح ها تأکید ویژه دارد، همچنین نظر به تزریق اعتبارات کافی به این طرح ها، امید است در سال جاری شاهد بهره برداری کامل از این سد و تصفیه خانه آن باشیم.

وی، افزود: از عمده اهداف مهم این طرح ها می توان به ایجاد زیرساخت های مناسب برای بخش کشاورزی، افزایش اشتغال در منطقه، مهاجرت معکوس و تأمین نیاز آبی حدود 5000 هکتار از ارضی پایاب سد تنظیمی چراغ ویس و تأمین آب شرب سالم شهروندان فهیم سقز، اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان، به تصفیه خانه شهرستان سقز نیز اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه این پروژه جزء طرح های نیمه تمام و اولویت دار وزارت نیرو است پس از تلاش جهادی مجموعه این شرکت، تصفیه خانه بخش اول خاتمه یافته و بخش دوم نیز به زودی به بهره برداری می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقز شهری بدون تنش آبی

سقز شهری بدون تنش آبی