مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 13:502023-08-20سياسي

تغییر روز وقف از 27 صفر به 16 ربیع الاول


معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه از تغییر نامگذاری روز وقف به 16 ربیع الاول بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی خبر داد و گفت: - معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه از تغییر نامگذاری روز وقف به 16 ربیع الاول بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی خبر داد و گفت: البته در تقویمی که در اختیار مردم است، 27 صفر به عنوان روز وقف ثبت شده، اما در هفته ای که میلاد پیامبر(ص) در آن واقع شده، مطابق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی برنامه هفته وقف را اجرا خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام غلامرضا عادل، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با اعلام این خبر گفت: با پی گیری های جدی که طی بیشتر از دو سال از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه انجام شد، 16 ربیع الاول به جای 27 صفر از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان روز وقف نامگذاری شد.

وی اظهار کرد: طبیعتاً فلسفه نامگذاری روزها در تقویم برای ارائه و انتقال پیام به جامعه است و زنده نگه داشتن یک جریان باعث ترویج و تبلیغ آن موضوع در جامعه و جریان سازی می شود.

در این راستا یکی از موضوعاتی که از گذشته وجود داشته و لازم است بنا بر اقتضائات زمان و به روز به آن به صورت مستمر پرداخته شود و در آینده نیز به آن نیاز داریم، بحث روز وقف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر روز وقف از 27 صفر به 16 ربیع الاول

تغییر روز وقف از 27 صفر به 16 ربیع الاول