مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 14:302023-08-16اقتصادي

اصلاح الگوی کشت در راستای احیای دریاچه ارومیه مورد توجه قرار گیرد


اتاندار آذربایجان غربی با اشاره به آخرین اقدامات انجام یافته در خصوص مدیریت و اصلاح الگوی کشت و برنامه های احیای دریاچه ارومیه برای مدیریت مصرف آب در حوزه کشاورزی اظهار کرد: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، محمدصادق معتمدیان دبیر کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه به همراه رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی با محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار استاندار آذربایجان غربی با اشاره به آخرین اقدامات انجام یافته در خصوص مدیریت و اصلاح الگوی کشت و برنامه های احیای دریاچه ارومیه برای مدیریت مصرف آب در حوزه کشاورزی اظهار کرد: در حوزه نرم افزاری، تدابیر لازم برای تشدید نظارت بر کنترل میزان مصرف آب در حوضه آبریز دریاچه ارومیه اندیشیده و اجرای آن نیازمند حمایت در سطح ملی است.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های استان در بخش کشاورزی گفت: با توجه به ظرفیت بالای استان در تولید بسیاری از محصولات کشاورزی ضروری است و برای جلوگیری از خام فروشی و بالابردن ارزش افزوده تولید ، واحدهای تولیدی و فرآوری محصولات کشاورزی در استان باید توسعه یابد.

محمدصادق معتمدیان خواستار توجه ویژه وزارت جهاد کشاورزی به تامین اعتبارات لازم برای حمایت از توسعه واحد های فرآوری محصولات کشاورزی و همچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح الگوی کشت در راستای احیای دریاچه ارومیه مورد توجه قرار گیرد

اصلاح الگوی کشت در راستای احیای دریاچه ارومیه مورد توجه قرار گیرد