مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 18:002023-08-09اقتصادي

فاینانس 430 میلیون یورویی به قطار شهری تبریز سرعت می بخشد


پس از وقفه چند ساله موفق شدیم فاینانس 430 میلیون یورویی را از طریق بانک مرکزی به چرخه مالی و اجرایی پروژه توسعه قطار شهری تبریز منتقل کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، یعقوب هوشیار عصر امروز در سومین نشست خبری خود با خبرنگاران ضمن تاکید به اهمیت فعال سازی حوزه سلامت شهری، اظهار کرد: تحقق عملکرد بودجه ای شهرداری تبریز در سال 1401 حاصل اجماع و کمک مردم است و قدردان همکاری شهروندان در تحقق اهداف و سیاست های مدیریت شهری هستیم.

هوشیار با اشاره به اینکه تا 17مرداد، تبریز حتی یک روز آلوده نداشته است، خاطرنشان کرد: سال گذشته نگاه اعضای شورای اسلامی شهر به حوزه حمل و نقل عمومی ویژه بود و تلاش کردیم یک هزار دستگاه از ناوگان حمل و نقل عمومی تبریز را نوسازی کنیم.

وی با بیان اینکه سقف تسهیلات برای اجرای طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی 120 میلیون تومان بود گفت: در سال جاری این مبلغ به  170 میلیون تومان افزایش پیدا کرده است و قصد داریم این میزان به دوهزار دستگاه برسد.

وی اضافه کرد: شهرداری تبریز توانست طبق برنامه ریزی ها اتوبوس های جدید را وارد چرخه حمل و نقل عمومی کند و در کنار آن موفق شدیم فاز دوم خط یک مترو را که شامل تهویه هوا و دیگر نواقص آن می شود را تکمیل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاینانس 430 میلیون یورویی به قطار شهری تبریز سرعت می بخشد

فاینانس 430 میلیون یورویی به قطار شهری تبریز سرعت می بخشد