مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 19:402023-07-23سياسي

امام جمعه اراک درگذشت مرحوم آیت الله صانعی را تسلیت گفت


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با صدور پیامی، درگذشت مرحوم آیت الله آقای حاج شیخ حسن صانعی را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله دری نجف آبادی در این پیام آورده است: ارتحال عالم ربانی، خدمتگزار و یار وفادار امام راحل قدس سره الشریف و رهبری معظم انقلاب اسلامی مرحوم آیت الله آقای حاج شیخ حسن صانعی رض که عمر شریف و با برکت خود را در خدمت امام راحل رض و انقلاب اسلامی و رهبری بزرگوار انقلاب اسلامی صرف نمودند و همواره در خدمت آرمانهای بزرگ انقلاب اسلامی و پانزده خرداد انجام وظیفه کرد موجب غم و اندوه فراوان شد.

در ادامه این پیام آمده است: آن بزرگوار و برادر مکرمشان از بیت علم و شرف و از شاگردان و ارادتمندان اولیه امام راحل بودند و در جهت اهداف متعالی امامین انقلاب خدمات صادقانه ارائه نمودند.

امام جمعه اراک در پیام خود آورده است: این عروج را به امام عصر (عج) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و مراجع عالی قدر و روحانیت و بیت مکرم آن مرحوم و همسر محترمه اش تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن مرحوم علو درجات خواستارم.

آیت الله دری نجف آبادی در پیام خود ادامه داده است: امام راحل نسبت به آن بزرگوار در تاریخ چنین مرقوم فرمودند: تو یکی از قدیمی ترین افرادی هستی که در کنار من بوده ای و توسرباز گمنام این انقلابی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اراک درگذشت مرحوم آیت الله صانعی را تسلیت گفت

امام جمعه اراک درگذشت مرحوم آیت الله صانعی را تسلیت گفت