مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 11:152023-07-31اقتصادي

نامگذاری 11 خیابان در روستاهای بخش بشاریات به نام «بنیاد مسکن»


بخشدار بشاریات از نامگذاری 11 خیابان در روستاهای بخش بشاریات به نام بنیاد مسکن خبر داد.

- سیدمحسن موسوی در گفت و گو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار کرد: بخش بشاریات دارای 32 روستا است و علی رغم اینکه در ادوار مختلف فعالیت های خوبی در روستاهای بخش بشاریات انجام شده اما در دولت مردمی رییسی توسعه روستاها در بخش بشاریات شتاب بسیاری خوبی پیدا کرده است.

وی افزود: بنیاد مسکن در جهت رفع محرومیت روستاهای بخش بشاریات همکاری و تعامل بسیاری خوبی با بخشداری داشته است و در واقع نقش بنیاد در رفع محرومیت ها در روستاها با اجرای پروژه های زیر سازی و آسفالت معابر روستا، جدول گذاری، ساخت مسکن محرومان و .

برجسته بوده است.

بخشدار بشاریات ادامه داد: به پاس خدمات و اهتمام  بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در رفع محرومیت زدایی روستاهای بخش بشاریات، 11 معبر در روستاهای این بخش به نام این نهاد مقدس نامگذاری و مزین شد.

موسوی تصریح کرد: نامگذاری و نصب تابلوی نام نهادها و ارگان های خدمت رسان در معابر روستاها در دستور کار دهیاری های روستاهای بخش بشاریات قرار دارد.

وی در پایان گفت: بعد از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی از جمله نهادهای که به فرمان امام(ره) برای رفع محرومیت در روستا تاسیس شد، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است که امروزه بخشی از اجرای پروژه های عمرانی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامگذاری 11 خیابان در روستاهای بخش بشاریات به نام «بنیاد مسکن»

نامگذاری 11 خیابان در روستاهای بخش بشاریات به نام «بنیاد مسکن»