مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 10:302023-08-06حوادث

از پرستار جوان تا فوتبالیست نفت آبادان؛ جاده اروندکنار چگونه قربانی می گیرد؟


هرازگاهی خبر وقوع تصادف مرگبار در جاده اروند کنار، موسوم به جاده مرگ شنیده می شود، جاده ای که از آن به عنوان یکی از پرحادثه ترین مسیرهای ارتباطی خوزستان یاد می شود؛ - از پرستار جوان تا فوتبالیست نفت آبادان؛ جاده "اروندکنار" چگونه قربانی می گیرد؟ ایسنا/خوزستان هرازگاهی خبر وقوع تصادف مرگبار در جاده اروند کنار، موسوم به جاده مرگ شنیده می شود، جاده ای که از آن به عنوان یکی از پرحادثه ترین مسیرهای ارتباطی خوزستان یاد می شود؛ جاده اروندکنار، مسیر 39 کیلومتری است که از آبادان به اروندکنار منتهی می شود.

هر سال تصادفات زیادی در این مسیر نسبتا کوتاه رخ می دهد و در روزهای اخیر نیز دو جوان خوزستانی در این مسیر جان باختند.

ظهر روز پنجشنبه 29 تیرماه خودروی سواری پژو 405 حامل کارکنان بیمارستان اروندکنار، در محور آبادان به اروندکنار واژگون شد که در پی این حادثه یکی از پرستاران بیمارستان حضرت زینب(س) اروندکنار که یک مرد جوان 27 ساله بود، در دم جان باخت.

محمد عجمی بازیکن 18 ساله تیم فوتبال صنعت نفت آبادان نیز چهارشنبه شب 4 مردادماه بر اثر تصادف در این جاده جان خود را از دست داد.

سرهنگ سعید رحیمی رییس پلیس راه خوزستان در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت ایمنی جاده اروندکنار اظهار کرد: جاده اروندکنار یک جاده صاف و بدون پیچ و سربالایی ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از پرستار جوان تا فوتبالیست نفت آبادان؛ جاده اروندکنار چگونه قربانی می گیرد؟

از پرستار جوان تا فوتبالیست نفت آبادان؛ جاده اروندکنار چگونه قربانی می گیرد؟