مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 14:202023-08-17اجتماعي

کسب رتبه برتر سوادآموزی کرمانشاه در شاخص های 22گانه ارزشیابی


معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان کرمانشاه از کسب رتبه برتر حوزه سوادآموزی این استان در شاخص های 22گانه ارزشیابی سالانه خبر داد.

- یاسر کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه این شاخص های اختصاصی راهبرد مهمی را در حوزه سوادآموزی دنبال می کند، اظهار کرد: کرمانشاه در مجموع ارزیابی سال تحصیلی 1401 بر اساس شاخص های اختصاصی 22 گانه سواد آموزی در بین 31 استان کشور موفق به کسب رتبه برتر شد.

وی با اشاره به شاخص های تعریف شده، افزود: از جمله این شاخص ها می توان به تبلیغ و ترویج، اطلاع رسانی، تشکیل شوراهای مختلف در حوزه سوادآموزی، ستاد امتحانات، گروه بهبود، مالی، آموزشی، توزیع اقلام آموزشی و… نام برد.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان کرمانشاه همچنین از کسب رتبه مؤثر در رهیافت های نوین (رسا) توسط استان طی سال تحصیلی 1402- 1401 خبر داد و گفت: این سازمان در گام دوم انقلاب یک تز جدید ارائه داده که طبق آن نهضت سوادآموزی به اهداف اولیه تأسیس خود برگردد.

کرمی با اشاره به تأسیس سازمان نهضت سوادآموزی به فرمان امام خمینی (ره) و پیام تاریخی ایشان به این سازمان، تصریح کرد: طی سنوات اخیر نهضت از اهداف اولیه خود در حال فاصله گرفتن بود اما بر اساس این تز جدید تلاش می کنیم نهضت سوادآموزی به شکل نهضتی بودن برگردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه برتر سوادآموزی کرمانشاه در شاخص های 22گانه ارزشیابی

کسب رتبه برتر سوادآموزی کرمانشاه در شاخص های 22گانه ارزشیابی