مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 14:502023-07-25بين الملل

رمزگشایی از دام جدیدی که غرب برای عراق پهن کرده است


سفیر سابق عراق در اتحادیه اروپا در یادداشتی، نوشت که 2 بار هتاکی یک سوئدی عراقی الاصل به قرآن کریم طی تنها چند هفته تصادفی و خواسته شخصی این فرد نیست، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، 28 ژوئن گذشته، یک سوئدی عراقی الاصل به نام سلوان مومیکا (37 ساله) در استکهلم، در نخستین روز تعطیلات عید قربان، یک نسخه از قرآن را پاره کرد و آن را در مسجد مرکزی این شهر به آتش کشید.

این اقدام با مجوز پلیس سوئد صورت گرفت.

با وجود همه هشدارهای جهان اسلام و اعلام خشم و انزجار مسلمانان، در فاصله تنها چند هفته، رژیم سوئد بار دیگر به این هتاک و همراهانش مجور برگزاری تجمع ضد اسلامی در مقابل سفارت عراق در استکهلم را داد و این پناهجوی عراقی در ظهر روز 20 جولای، برای دومین بار به قرآن کریم اهانت و پرچم عراق را در زیر پا لگدکوب کرد.

در همان زمان، بسیاری از تحلیل گران تصریح کردند که موافقت با اقدام یک جوان اصالتا عرب برای سوزاندن قرآن کریم، در سوئد تصادفی نبود.

وبگاه شبکه المیادین با انتشار یادداشتی در این خصوص نوشت: مومیکا مرد مناسبی بود تا این در راستای پروژه اسلام هراسی غرب، این پیام را بفرستد که حتی عرب ها نیز در حال فرار از جوامع مسلمان خود هستند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمزگشایی از دام جدیدی که غرب برای عراق پهن کرده است

رمزگشایی از دام جدیدی که غرب برای عراق پهن کرده است