مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 15:252023-07-28سياسي

مجالس محرم در شهرستان گناوه باشکوه تر از همیشه برگزار شد


امام جمعه گناوه با تقدیر از حضور پرشور مردم در محافل عزاداری و سوگواری حسینی در شهرستان گفت: امسال مراسم محرم در شهرستان گناوه به بهترین نحو و باشکوه تر از همیشه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه گناوه با تسلیت عاشورای حسینی با بیان روایاتی پیرامون اهمیت اقامه عزا و شرکت در مراسم عزاداری امام حسین (ع) ویاران باوفایش اظهار داشت: روز عاشورا روز امام حسین (ع)، روز مصیبت و و عزا و روز بسیار سخت و معراج عاشقان و شهیدان کربلا است.

امام جمعه گناوه افزود: روز عاشورا بر حضرت زینب (س) بسیار سخت گذشت.

وی گفت: امسال دشمنان با تبلیغات مسموم و توطئه ها مختلف سعی داشتند تا مجالس و محافل محرم را کمرنگ کنند اما حضور مردم در این مجالس پررنگ تر و بیشتر بود.

جمعه گناوه با تقدیر از حضور پرشور مردم در مجالس و محافل عزاداری و سوگواری حسینی در شهرستان گفت: امسال مراسم دهه اول محرم در شهرستان گناوه به بهترین نحو، باشکوه تر از همیشه و در شأن امام حسین (ع) برگزار شد و همه زیر خیمه امام حسین (ع) حضور یافتند.

امام جمعه گناوه افزود: تلاش و همکاری همه بانیان و برگزارکنندگان محافل و مجالس محرم، خطبا و وعاظ، روحانیون، مداحان، نیروهای انتظامی، بسیجیان، همه اقشار و آحاد مردم و فرماندار و مسئو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجالس محرم در شهرستان گناوه باشکوه تر از همیشه برگزار شد

مجالس محرم در شهرستان گناوه باشکوه تر از همیشه برگزار شد