مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 16:052023-07-30اجتماعي

نذری متفاوت از دوستداران محیط زیست کاشان


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کاشان از طرح ساخت آبشخور برای حیات وحش با مشارکت دوستداران محیط زیست خبر داد.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کاشان از طرح ساخت آبشخور برای حیات وحش با مشارکت دوستداران محیط زیست خبر داد.

الهیار دولتخواه در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: مشارکت گروه های مردمی برای حفاظت پایدار از محیط زیست امری ارزشمند است که انجمن کویر سبز کاشان در آستانه روز جهانی محیط بان و در تقارن با محرم حسینی با ساخت یک آبشخور و حوضچه ذخیره آب، نذری متفاوت را رقم زدند.

وی افزود: نذر طبیعت، اقدامی خداپسندانه است که با وجود افزایش تدریجی دمای هوا، کاهش منابع آبی و استمرار خشکسالی موجب می شود که آسیب کمتری به حیات وحش وارد شود و گونه های جانوری و گیاهی از نابودی نجات پیدا کنند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کاشان، تصریح کرد: آموزه های دینی، صدقه آب را به عنوان بهترین صدقه معرفی کرده و پاداش ارزشمندی به سیراب کنندگان بخشیده می شود از این رو با توجه به شرایط محیط زیست و خشکسالی در منطقه از همه شهروندان نیکوکار به خصوص هیئت های مذهبی دعوت می کنیم در اجرای این طرح مشارکت کنند.

دولتخواه با تقدیر از مشارکت شهروندان نیکوکار گفت: ساخت آبشخور و حوضچه ذخیره آب نیاز به هزینه بالایی ندارد، اما ضمن حفظ حیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نذری متفاوت از دوستداران محیط زیست کاشان

نذری متفاوت از دوستداران محیط زیست کاشان