مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 13:552023-08-01سياسي

4 پروژه فناورانه جهاد دانشگاهی هفته آینده رونمایی می شود


معاون پژوهش و فناوری جهادانشگاهی از رونمایی چهار طرح جهاد دانشگاهی در روز 16 مرداد مصادف با چهل و سومین سالگرد تشکیل این نهاد خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دکتر یعقوب فتح الهی معاون پژوهش وفناوری جهادانشگاهی صبح امروز در نشست خبری رییس جهاد دانشگاهی و سایر مسئولان این نهاد به مناسبت چهل و سومین سالگرد تشکیل جهاد دانشگاهی گفت: برنامه پژوهش و فناوری جهاد در قالب شبکه برنامه، طرح های فناورانه و طرح های پیش ران در حوزه علوم انسانی، علوم اجتماعی، هنر، فنی مهندسی، علوم پایه، کشاورزی، منابع طبیعی و پزشکی و سلامت مدیریت می شود.

وی ادامه داد: همکاران ما در زمینه های امنیت غذایی، امنیت آب، جوانی جمعیت، پزشکی بازساختی، گیاهان دارویی، علوم و فناوری های نوپدید، علوم و فناوری های شناختی، علوم و فناوری های تولیدمثل، و .

با مجاهدت و ایثار به پژوهش و فناوری می پردازند.

معاون پژوهش و فناوری ادامه داد: در روز مراسم سالگرد جهاد هم از چهار عنوان طرح که بخشی از نیازهای مملکت را برطرف می کند رونمایی می شود، یک مورد کیت تشخیص و پایش بیماری صعب العلاج سرطان است .

این طر از آنجایی مهم است که سلول های سرطانی اگر از بافت آلوده به گردش خون راه پیدا کنند و به سایر بافت ها منتشر شوند، تقریباً علاج این بیماری بسیار سخت خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 پروژه فناورانه جهاد دانشگاهی هفته آینده رونمایی می شود

4 پروژه فناورانه جهاد دانشگاهی هفته آینده رونمایی می شود