مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 15:552023-08-15اقتصادي

توضیحات آبفای هرمزگان درباره آبرسانی به کرگان میناب


شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان در واکنش به یک گزارش درخبرگزاری فارس با موضوع «تنش آبی در شهر کرگان میناب » جوابیه صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندر عباس، شرکت آب وفاضلاب هرمزگان در پی انتشار یک گزارش تنش آبی در شهر کرگان میناب  توضیحاتی ارائه کرده است.

آبفای هرمزگان آورده: به منظور تامین آب شرب مورد نیاز شهر کرگان و روستاهای تحت پوشش، شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان پس از اخذ مجوزهای لازم، اقدام به احداث آب شیرین کن از طریق سرمایه گذاری بخش خصوصی نمود و بر همین اساس قرارداد آب شیرین کن کرگان با موضوع تضمین خرید آب در طرح آب شیرین کن RO مجتمع روستایی کرگان شهرستان میناب به ظرفیت 3000 مترمکعب در شبانه روز در قالب قراردادی BOO (ساخت، تملک و بهره برداری) در تاریخ 26/03/1395 با مشارکت شرکت مدیریت پروژه های صنعتی ابدال (مپصا) و شرکت افق تامین آب شیرین منعقد گردید و طی توافقنامه شماره 3900/50/95 تاریخ 16/11/1395 کلیه حقوق، منافع و تعهدات قراردادی به شرکت تامین آب هرمز ابدال منتقل گردید.

شرکت یاد شده زیر مجموعه شرکت مدیریت توسعه انرژی تامین (هلدینگ انرژی شستا) می باشد.

روند پیشرفت این پروژه با توجه به موارد مطرح شده در زمان های گذشته به کندی در حال انجام پیش می رفت که طی ماه های اخیر با توجه به تاکید مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات آبفای هرمزگان درباره آبرسانی به کرگان میناب

توضیحات آبفای هرمزگان درباره آبرسانی به کرگان میناب