مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 16:302023-08-22بين الملل

آموزش ایمنی به پرسنل سازمان ملل از سوی مدیریت بحران تهران


رییس دفتر امنیت و ایمنی سازمان ملل بر ضرورت افزایش همکاری های مشترک میان سازمان مدیریت بحران تهران و دفتر امنیت و ایمنی سازمان ملل تاکید کرد.

- رییس دفتر امنیت و ایمنی سازمان ملل بر ضرورت افزایش همکاری های مشترک میان سازمان مدیریت بحران تهران و دفتر امنیت و ایمنی سازمان ملل تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مایکل آگبوولا ، رییس دفتر امنیت و ایمنی سازمان ملل در دومین نشست مشترک سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با دفتر امنیت و ایمنی سازمان ملل (UNDSS) که با هدف بررسی همکاری های مشترک در مرکز هماهنگی عملیات اضطراری شهر تهران برگزار شد، گفت: یکی از مهمترین نگرانی های ما بحران زلزله در تهران و کل ایران است.

وی با بیان اینکه سازمان ملل در ایران بیش از 700 پرسنل دارد، گفت: سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ظرفیت های بسیار خوبی برای همکاری دارد.

همچنین طبق اساسنامه سازمان ملل ایمنی و امنیت پرسنل این سازمان به عهده کشور میزبان است، از این رو یکی از نقاط همکاری با سازمان پیشگیری و مدیریت بحران آموزش پرسنل سازمان ملل است که می توان از طریق روش های متفاوتی برای آموزش از جمله حضوری، آنلاین یا تمرین ها و مانورها آن را برگزار کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش ایمنی به پرسنل سازمان ملل از سوی مدیریت بحران تهران

آموزش ایمنی به پرسنل سازمان ملل از سوی مدیریت بحران تهران