مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 11:352023-08-03حوادث

34فروند شناور صیادی و4فروند شناور بی هویت و متخلف توقیف شده است


فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان گفت: 34 فروند شناور صیادی و چهار فروند شناور بی هویت و متخلف توقیف شده است.

- سرهنگ مسعود احسانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به کمبود شدید نیروی انسانی و تجهیزات در این یگان در کنار گستردگی نوارساحلی هرمزگان،برخورداری این استان از بزرگترین ناوگان صیادی کشور ، بیشترین صیاد و بنادر صیادی در سطح کشور گفت: حفاظت از منابع و ذخایر آبزیان در آبهای تحت حاکمیت جهموری اسلامی ایران و همچنین ایجاد آرامش دریا در حوزه صید و صیادی از مهمترین وظایف این یگان است که با تعصب و تلاش مجموعه شیلات هرمزگان با وجود همه کمبود و کاستی ها به بهترین شکل ممکن در حال انجام است.

وی افزود: تاپایان تیرماه سال جاری 34 فروند شناور صیادی متخلف و4فروند شناور بی هویت توقیف شده است.

احسانی با بیان اینکه برای کلیه شناورهای توقیفی پرونده تشکیل شده است گفت : این میزان توقیفات یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان پس از تشکیل پرونده به کمیسیون تخلفات شیلات هرمزگان و یا برحسب نیاز به دستگاه قضا معرفی شده اند.

فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان کشف 18 جفت تخته ترال قایق، 20 دستگاه تور ترال قایق، ، 5 دستگاه پرساین و 26 حلقه طناب و 3 هزارو 3285 کیلو گرم ماهی مخلوط و 638طاقه تور منوفلامنت را از مهمترین کشفیات یگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

34فروند شناور صیادی و4فروند شناور بی هویت و متخلف توقیف شده است

34فروند شناور صیادی و4فروند شناور بی هویت و متخلف توقیف شده است