مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 14:552023-07-30اقتصادي

صدور سند مالکیت برای 60 هزار هکتار از اراضی کشاورزی گیلان


سرپرست مدیریت امور اراضی جهاد کشاورزی گیلان، با بیان اینکه تاکنون برای 60 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان سند مالکیت صادر شده است، گفت: رفع تداخل اراضی، - ایسنا/گیلان سرپرست مدیریت امور اراضی جهاد کشاورزی گیلان، با بیان اینکه تاکنون برای 60 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان سند مالکیت صادر شده است، گفت: رفع تداخل اراضی، اساس صدور اسناد مالکیت و در نهایت حفاظت از اراضی باغی و زراعی است.

سهیل توکلی در گفت وگو با ایسنا، حفاظت از اراضی کشاورزی را موجب امنیت غذایی دانست و اظهار کرد: مردم مراقب باشند تا اراضی کشاورزی با تغییر کاربری مواجه نشود، زیرا امنیت غذایی ما وابسته به اراضی کشاورزی است.

وی یکی از برنامه های دولت و وزارت جهاد کشاورزی و سازمان امور اراضی را صدور اسناد کشاورزی دانست و تصریح کرد: در راستای صدور سند مالکیت برای اراضی کشاورزی نیازمند همکاری کشاورزان با ادارات ثبت اسناد و مدیریت های جهاد کشاورزی در شهرستان ها هستیم.

سرپرست مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه تاکنون برای 60 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان سند مالکیت صادر شده است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با تعامل کشاورزان و ادارات ثبت اسناد و مدیریت های جهاد کشاورزی باقی مانده اراضی نیز سنددار شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور سند مالکیت برای 60 هزار هکتار از اراضی کشاورزی گیلان

صدور سند مالکیت برای 60 هزار هکتار از اراضی کشاورزی گیلان