مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 12:252023-08-13سياسي

پیش ثبت نام 322 نفر از خراسان جنوبی برای انتخابات مجلس


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: از زمان آغاز پیش ثبت نام برای این دوره از انتخابات تا پایان روز ششم 322 نفر برای حوزه های انتخابیه استان ثبت نام کرده اند.

- محمدرضا طالبی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین آمار پیش ثبت نام متقاضیان برای نامزدی در انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان طی 6 روز گذشته اظهار کرد: پیش ثبت نام این دوره از انتخابات از 16 مردادماه آغاز و در روز اول 49 نفر، روز دوم 57 نفر، روز سوم 59 نفر، روز چهارم 40 نفر، روز پنجم 41 نفر و روز ششم 86 نفر و در مجموع 322 نفر برای این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی خراسان جنوبی پیش ثبت نام خود را انجام داده اند.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد 296 نفر آقایان و 36 نفر را خانم ها تشکیل می دهند، تصریح کرد: به لحاظ تفکیک جنسیت درصد مشارکت بانوان در پیش ثبت نام این دوره از انتخابات نسبت به آقایان پایین تر بوده و با توجه به اینکه بانوان 50 درصد از جمعیت استان را تشکیل می دهند و تحصیل کردگان بسیار زیادی در بین بانوان استان وجود دارد خواسته می شود تا میزان مشارکت خود را بیشتر کرده و در این دوره از انتخابات مشارکت فعال تری داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی یادآور شد: خوشبختانه امسال شاهد رشد متقاضیان برای ثبت نام در این دوره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش ثبت نام 322 نفر از خراسان جنوبی برای انتخابات مجلس

پیش ثبت نام 322 نفر از خراسان جنوبی برای انتخابات مجلس