مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 14:052023-08-21اجتماعي

استقرار پزشکان داوطلب هلال احمر خوزستان در درمانگاه مرزهای استان


معاون بهداشت جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: پزشکان داوطلب هلال احمر استان امسال در 2 درمانگاه پایانه مرزی چذابه و شلمچه به زائران اربعین خدمات رسانی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید صادق آل محمد ظهر امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: پزشکان داوطلب هلال احمر استان خوزستان امسال از یکم شهریور در 2 درمانگاه چذابه و شلمچه به زائران اربعین حسینی (ع) خدمات رسانی می کنند.

وی افزود: اربعین امسال مدیریت درمانگاه ها در 2 پایانه به صورت مشارکتی بر عهده جمعیت هلال احمر خوزستان و اداره بهداشت و درمان استان بصره عراق است و آمادگی کامل برای خدمات رسانی به زائران وجود دارد.

معاون معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به اینکه درمانگاه ها در پایانه های مرزی فعالیت می کنند، بیان کرد: 60 پزشک، پرستار و کادر بهداشت درمان در قالب تیم های هلال احمر از اول شهریور در محل های از پیش تعیین شده مستقر می شوند.

آل محمد تصریح کرد: خود مراقبتی و خود امدادی در سفر اربعین از اهمیت ویژه ای برخوردار است که در این راستا آموزش های همگانی توسط مربیان مجرب معاونت آموزش و پژوهش به شهروندان داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار پزشکان داوطلب هلال احمر خوزستان در درمانگاه مرزهای استان

استقرار پزشکان داوطلب هلال احمر خوزستان در درمانگاه مرزهای استان