مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 16:202023-08-07اقتصادي

اجرای خرده فروشی در مرز ماهیرود خراسان جنوبی ابلاغ شد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت، انجام خرده فروشی از مرز ماهیرود را ابلاغ کرد.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت، انجام خرده فروشی از مرز ماهیرود را ابلاغ کرد.

جواد اشرفی، امروز دوشنبه 16 مرداد در جلسه کارگروه توسعه صادرات و شورای ساماندهی مبادلات مرزی استان اظهار کرد: با این ابلاغ میزان خرده فروشی برای هر سرپرست خانوار در استان ماهانه 400 دلار خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی بیان کرد: همه دستگاه های مرتبط با موضوع صادرات باید تلاش خود را در راستای توسعه صادرات به کشورهای مختلف بکار گیرند چرا که خط قرمز مدیریت استان است.

معاون استاندار از دستگاه های متولی خواست که روند صادرات کالا به کشور افغانستان را با کار تیمی، همدلی و همراهی تسهیل کنند.

به گفته وی؛ تسریع فرآیندها، توسعه زیرساخت ها، برگزاری نمایشگاه و تشکیل اتاق های مشترک از جمله راهکارهای توسعه صادرات خراسان جنوبی است.

اشرفی افزود: دستگاه های متولی راهکارهای توسعه صادرات را به استانداری ارسال کنند تا با بکارگیری آن، توسعه صادرات را از مرز استان رقم بزنیم و لازم است استقرار کنسولگری افغانستان در بیرجند توسط دستگاه های متولی در استان پیگیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای خرده فروشی در مرز ماهیرود خراسان جنوبی ابلاغ شد

اجرای خرده فروشی در مرز ماهیرود خراسان جنوبی ابلاغ شد