مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 19:452023-08-13فرهنگي

دبیر پنجاه وسومین جشنواره بین المللی فیلم رشد معرفی شد


رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، حسین عبادتی را به عنوان دبیر پنجاه وسومین دوره جشنواره بین المللی فیلم های علمی، آموزشی و تربیتی رشد در سال جاری منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه خبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین د علی لطیفی به پیشنهاد مدیرکل دفتر انتشارات و فناوری آموزشی، حسین عبادتی را به عنوان دبیر پنجاه وسومین جشنواره بین المللی فیلم های علمی، آموزشی و تربیتی رشد منصوب کرد.

در بخشی از متن این ابلاغ آمده است: فیلم رشد به عنوان قدیمی ترین جشنواره سینمایی کشور و بزرگترین تجمع سینماگران فرهنگی و فرهنگیان سینماگر، یکی از مهم ترین رخدادهای هنری_تربیتی در تقویم هنر این مرز و بوم با بیش از چهار دهه قدمت است.

این جشنواره به عنوان نمادی برخاسته از بطن نظام تعلیم و تربیت از دیرباز به عنوان بستری مناسب برای پرورش و شکوفا نمودن استعدادهای فیلم سازان متعهد کشورمان و معرفی آثار ارزنده بین المللی در زمینه فیلم های آموزشی و تربیتی عمل کرده و در جهت غنای بسته های تربیت و یادگیری و تکمیل آموزش های رسمی کشور نقش آفرین بوده است.

فیلم های آموزشی و تربیتی می تواند با برانگیختن ارزش های فطری، ایجاد تنوع در موقعیت های تربیت و یادگیری و با بکارگیری جذاب ترین قالب های انتقال پیام منجر به تسهیل، تعمیق و ملموس نمودن مفاهیم انسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر پنجاه وسومین جشنواره بین المللی فیلم رشد معرفی شد

دبیر پنجاه وسومین جشنواره بین المللی فیلم رشد معرفی شد