مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 22:402023-08-10فرهنگي

آذربایجان شرقی از گرانیگاه های مهم جریان رسانه ای کشور است


معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: آذربایجان شرقی، یکی از گرانیگاه های مهم ورود و آغاز جریان رسانه ای کشور بوده و این خطه در هر برهه تاریخی کشورمان نقش اساسی داشته است.

- معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی: آذربایجان شرقی از گرانیگاه های مهم جریان رسانه ای کشور است ایسنا/آذربایجان شرقی معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: آذربایجان شرقی، یکی از گرانیگاه های مهم ورود و آغاز جریان رسانه ای کشور بوده و این خطه در هر برهه تاریخی کشورمان نقش اساسی داشته است.

فرشاد مهدی پور پنجشنبه، 19 مردادماه در نشست صمیمی با اصحاب رسانه آذربایجان شرقی، با اشاره به نقش تبریز در حوزه رسانه در کشورمان، اظهار کرد: عرصه فعالیت تولیدمحتوا در قاعده مرکز شکل نمی گیرد بلکه هر کسی در هر نقطه از کشور با حداقل توانایی می تواند وارد حوزه تولید محتوا شود و اگر با شناخت و بیان درست نیز حرکت کند قطعا اقبال هم پیدا می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی تاکید کرد: رویکرد و نقش خطه آذربایجان همواره رویکردی ضداستعماری بوده و این ریشه و بنیه را در اغتشاشات سال گذشته شاهد بودیم.

نباید اجازه دهیم تا اختلافات قومی و مذهبی، وحدت مردم کشورمان را در هم شکند زیرا هر استان و منطقه ای دارای ظرفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذربایجان شرقی از گرانیگاه های مهم جریان رسانه ای کشور است

آذربایجان شرقی از گرانیگاه های مهم جریان رسانه ای کشور است