مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 12:002023-08-20دانش

امکان جذب دانشجوی عراقی در دانشگاه گرگان میسر نیست/ رنگینگ شانگهای اصلاح می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو، شعبان شتایی،رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در قرارگاه خبری شهید همدانی اظهارکرد: - امکان جذب دانشجوی عراقی در دانشگاه گرگان میسر نیست/ رنگینگ شانگهای اصلاح می شود رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با اشاره به تحصیل 40 دانشجوی خارجی گفت: با استناد به رتبه فعلی دانشگاه منابع طبیعی گرگان در رده بندی شانگهای امکان ورود و تحصیل دانشجویان عراقی در این مرکز میسر نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو، شعبان شتایی،رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در قرارگاه خبری شهید همدانی اظهارکرد: در حال حاضر 40 دانشجوی خارجی در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در حال تحصیل هستند و تلاش داریم تا فرصت تحصیل برای دانشجویان و اساتید خارجی تسهیل شود.

شتایی افزود: بر اساس ابلاغیه وزارت آموزش عالی کشور عراق دانشجویان این کشور که علاقه مند به تحصیل در ایران هستند؛ فقط مجاز به تحصیل در دانشگاه های دارای رتبه شانگ های هستند.

  رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان ادامه داد: با تلاش معاونت پژوهشی وزارتخانه در تلاش هستیم تا امکان تحصیل دانشجویان عراقی در دانشکده های تخصصی و دارایی رتبه تایمز دانشگاه علوم کشاورزی و منابع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان جذب دانشجوی عراقی در دانشگاه گرگان میسر نیست/ رنگینگ شانگهای اصلاح می شود

امکان جذب دانشجوی عراقی در دانشگاه گرگان میسر نیست/ رنگینگ شانگهای اصلاح می شود