مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 11:202023-08-16سياسي

برگزاری مانور اربعین در مهران


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت: به منظور آمادگی کامل دستگاه های خدمت رسان ستاد اربعین حسینی، مانوری در مرز مهران برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، سعید هژبری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام در نشست هماهنگی و تقسیم وظایف مدیران حوزه عمرانی استانداری ایلام در ایام اربعین حسینی گفت: ضروری است در راستای خدمات رسانی مطلوب به زائران ابا عبدالله ( ع ) در اربعین حسینی تقسیم وظایف بین دفاتر حوزه عمرانی همزمان با برگزاری این کنگره عظیم صورت بگیرد.

وی افزود: در این رابطه هر یک از مدیران کل دفاتر حوزه عمرانی باید با مشارکت کارکنان این دفاتر و شهرداری ایلام برای مدیریت امورات محوله به معاونت عمرانی استانداری در ستاد اربعین حسینی تمهیدات لازم اندیشیده شود.

 معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام با اشاره به اینکه، راهپیمایی بزرگ اربعین یک گردهمایی و همایش بزرگ سیاسی، مذهبی و فرهنگی است، ادامه داد: به منظور آمادگی کامل و آشنایی با شرح وظایف دستگاه های خدمت رسان ستاد اربعین حسینی مانوری در روز جمعه 27 مرداد در شهر مهران و مرز مهران برگزار خواهد شد.

   هژبری گفت: مدیران و کارشناسان حوزه عمرانی و شهرداری ایلام باید تلاش کنند تا مشکلات اربعین گذشته تکرار نشود و نسبت به رفع آنها در سال جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مانور اربعین در مهران

برگزاری مانور اربعین در مهران