مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 11:552023-08-22دانش

دانشگاه زنجان، میربان کنفرانس ریاضی ایران


رییس دانشگاه زنجان از میزبانی این دانشگاه برای برگزاری پنجاه و چهارمین کنفرانس ریاضی ایران خبر داد و گفت: این رویداد از روز نخست تا سوم شهریورماه جاری برگزار می شود.

- جلال بازرگان، رییس دانشگاه زنجان، در گفت وگو با فارس، با بیان اینکه کنفرانس ریاضی ایران در پنجاه و سه سال گذشته با وجود همه سختی ها برگزار شده است، اظهار داشت: گروه ریاضی و علوم کامپیوتر دانشگاه زنجان میزبان پنجاه و چهارمین دوره مهم ترین رویداد علمی ریاضی کشور است.

رییس دانشگاه زنجان با بیان اینکه این رویداد از روز نخست تا سوم شهریورماه جاری برگزار می شود، گفت: در این راستا تمام توان خود را برای برگزاری هر چه بهتر این رویداد به کار خواهیم گرفت.

وی با بیان اینکه از 529 مقاله ارسال شده به پنجاه و چهارمین کنفرانس ریاضی ایران، 444 مقاله مورد پذیرش قرار گرفته است، افزود: در مجموع تعداد مقاله های ارسال شده از سوی یک هزار 128 شرکت کننده بوده است.

بازرگان ادامه داد: کنفرانس سالانه ریاضی ایران مهمترین و قدیمی ترین گردهمایی ریاضی کشور است که در آن محققیقن، دانشجویان و اساتید داخل و خارج کشور آخرین یافته های علمی خود را ارائه می کنند.

رییس دانشگاه زنجان افزود: نخستین کنفرانس ریاضی کشور به همت دانشگاه شیراز و در فروردین سال 1349 برگزار شد که مهمترین دستاورد آن پیشنهاد تاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه زنجان، میربان کنفرانس ریاضی ایران

دانشگاه زنجان، میربان کنفرانس ریاضی ایران