مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 09:452023-08-18بين الملل

فروش آثار باستانی یمن در تل آویو


یک پژوهشگر یمنی در حوزه آثار باستانی فاش کرد که یک قطعه برنزی کمیاب در میان مجموعه ای از آثار باستانی یمنی در یک حراج عمومی در تل آویو دوم اکتبر آینده برای فروش عرضه می شود.

- یک پژوهشگر یمنی در حوزه آثار باستانی فاش کرد که یک قطعه برنزی کمیاب در میان مجموعه ای از آثار باستانی یمنی در یک حراج عمومی در تل آویو دوم اکتبر آینده برای فروش عرضه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه القدس العربی نوشت، عبدالله محسن، پژوهشگر یمنی گفت، در این حراج تعدادی آثار باستانی یمن به نمایش گذاشته می شود و در میان این آثار یک تابلوی برنزی با طرح چهره دو مرد جوان وجود دارد.

این نقاشی ممکن است متعلق به مناطق تمنع یا العود یا ظفار یمن باشد.

وی در فیس بوک نوشت، هنوز جزییات آثاری که قرار است به نمایش گذاشته شود و نیز منبع آنها اعلام نشده و کلمه(ش ی م) پایین این تابلو قابل خواندن است.

جنگ در یمن باعث افزایش چشمگیر حفاری ها، غارت و قاچاق آثار باستانی این کشور شد و بسیاری از آنها در حراجی ها در پایتخت ها و شهرهای اروپا و آمریکا عرضه شد.

یک مرکز تحقیقاتی یمنی طی گزارشی، 4265 اثر غارت و قاچاق شده یمنی را ثبت کرده که در حراج های آنلاین در شش کشور در دوره 1991 تا اوت 2022 به نمایش گذاشته شده اند که از این تعداد، 2610 اثر باستانی از زمان آغاز جنگ در این کشور در سال 2015 غارت و ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش آثار باستانی یمن در تل آویو

فروش آثار باستانی یمن در تل آویو