مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 09:352023-07-26اقتصادي

تدوین سند الگوی کشت برای 23 محصول زراعی در چهارمحال و بختیاری


معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: سال گذشته سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج جهاد کشاورزی سند الگوی کشت برای 23 محصول زراعی با بُرش های استانی را تدوین و ابلاغ کرده است که برای سال نخست برنامه استان کشت حدود 92 درصدی غلات و دانه های روغنی است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: سال گذشته سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج جهاد کشاورزی سند الگوی کشت برای 23 محصول زراعی با بُرش های استانی را تدوین و ابلاغ کرده است که برای سال نخست برنامه استان کشت حدود 92 درصدی غلات و دانه های روغنی است.

سیروس بیک بکان چهارم مردادماه با اعلام این خبر به رسانه های چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: امسال برای کشت برنج محدودیت های زیاد و برای کشت لوبیا، ذرت علوفه ای و سیب زمینی محدودیت های نسبی و برای غلات، نباتات قندی و دانه های روغنی حداقل محدودیت ها اعمال شده است.

وی در خصوص برنامه ریزی برای توسعه گلخانه ها در استان تا 500 هکتار، تصریح کرد: فعالیت های قابل توجهی در حوزه بسته بندی حبوبات، خشکبار، لبنیات، تولید بذر و خوراک دام انجام شده است که وضعیت بهتری نسبت به سایر استان های کشور داریم اما شرایط مطلوب نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین سند الگوی کشت برای 23 محصول زراعی در چهارمحال و بختیاری

تدوین سند الگوی کشت برای 23 محصول زراعی در چهارمحال و بختیاری