مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 17:052023-07-31سياسي

برای حل مشکلات حوزه غذا، خواهان دریافت ایده از جهاددانشگاهی خراسان رضوی هستیم


دبیر ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان غذا و کشاورزی معاونت علمی ریاست جمهوری گفت: در بخش غذا به نسبت بخش کشاورزی عقب افتادگی های زیادی داریم و خواهان دریافت ایده از جهاددانشگاهی خراسان رضوی در این زمینه هستیم.

- ایسنا/خراسان رضوی دبیر ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان غذا و کشاورزی معاونت علمی ریاست جمهوری گفت: در بخش غذا به نسبت بخش کشاورزی عقب افتادگی های زیادی داریم و خواهان دریافت ایده از جهاددانشگاهی خراسان رضوی در این زمینه هستیم.

سیدکاظم خاوازی از آخرین دستاوردهای جهاددانشگاهی خراسان رضوی در حوزه کشاورزی در قالب دو پژوهشکده بیوتکنولوژی صنعتی و علوم و فناوری موادغذایی بازدید و در نشست با رییس و پژوهشگران حوزه کشاورزی جهاددانشگاهی خراسان رضوی، اظهار کرد: تامین انرژی و پروتیین دو مساله مهم کشور است.

ما نمی توانیم انرژی و پروتیین مورد نیاز کشور را به طور صد در صد تامین کنیم.

گندم منبعی برای تامین 35 تا 40 درصد انرژی و پروتیین مورد نیاز مردم کشورمان است و هر تکنیک و فناوری که به تولید گندم کمک کند، برای ما اهمیت بسیار دارد.

وی یکی از چالش ها در حوزه مواد غذایی و کشاورزی را ضایعات بالا دانست و بیان کرد: لذا هر تکنیکی که کمک نماید تا ضایعات در گندم یا نان به حداقل برسد نیز برای ما بسیار مهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای حل مشکلات حوزه غذا، خواهان دریافت ایده از جهاددانشگاهی خراسان رضوی هستیم

برای حل مشکلات حوزه غذا، خواهان دریافت ایده از جهاددانشگاهی خراسان رضوی هستیم