مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 11:052023-08-21سياسي

کنعانی: بازه زمانی توافق اخیر ایران و آمریکا تا سقف 2 ماه است


نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

- ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در این نشست با اشاره به فرا رسیدن روز گرامیداشت یاد قربانیان تروریسم ، گفت: جمهوری اسلامی ایران در صف مقدم مبارزه با تروریسم قرار دارد و همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بزرگترین سازمان ضد تروریستی در جهان است .

وی همچنین با اشاره به پشت سر گذاشتن 28 مردادماه گفت : حدود 70 سال از کودتای آمریکایی و انگلیسی 28 مرداد علیه دولت ملی در ایران می گذرد و مصاحبه اخیر وزیر خارجه اسبق انگلیس در مصاحبه با گاردین در این ارتباط قابل توجه بود .

کنعانی با بیان اینکه دولت های آمریکا و انگلیس باید به خاطر دخالت هایشان در امور داخلی ایران در طول سال های گذشته پاسخگو باشند، گفت : پایان دادن به اتخاذ مواضع غیر سازنده و مداخله جویانه در امور داخلی ایران اولین گام ضروری در این رابطه است.

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی در پاسخ به سوالی در مورد روند کنونی تبادل زندانیان و آزادسازی پول های ایران در کره جنوبی و این که این روند چه میزان طول خواهد کشید، گف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنعانی: بازه زمانی توافق اخیر ایران و آمریکا تا سقف 2 ماه است

کنعانی: بازه زمانی توافق اخیر ایران و آمریکا تا سقف 2 ماه است