مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 09:552023-08-04ورزشي

نامه فیفا و حضور زنان دلیل اصلی تعویق لیگ برتر فوتبال!


رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ دو دلیل اصلی تعویق مسابقات لیگ برتر فوتبال را اعلام کرد.

- جی پلاس؛ سهیل مهدی درباره تعویض آغاز مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: با توجه به اینکه از طرف سخنگوی دولت تعطیلی اعلام شد و همزمان به دلیل آماده نشدن زیرساخت های ورزشگاه برای حضور بانوان، دیدیم اگر مسابقات با تاخیر یک هفته ای برگزار شود هر دو مورد برآورده می شود و شرایط حضور بانوان که موضوع اصلی فدراسیون و سازمان لیگ است محقق شود.

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ ادامه داد: سازمان لیگ درباره تعویق مسابقات از سوی تیم ها بر سر حرف خود بود تا زمانی که دیدیم زیرساخت ها آماده نیست و از طرف دیگر نامه فیفا برای فوتبال ایران خوشایند نبود و نگرانی هایی ایجاد کرد و به محض اینکه بحث گرمای هوا پیش آمد، فرصت را مغتنم شمردیم.

وی درباره حضور زنان در ورزشگاه گفت: فعلا داریم یک شهر را آماده می کنیم که بتوانیم در سیرجان با حضور بانوان وارد مسابقات شویم و بعد از آن به تدریج در تمام کشور انجام شود.

مهدی درباره اینکه چرا در برنامه جدید مسابقات، بازی های در روزهای آخر هفته برگزار نمی شود گفت: در برنامه قبلی این موضوع را رعایت کردیم به خصوص اینکه قول داده بودیم بازی های با فاصله باشد تا از نظر بدنی به بازیکنان فشار نیاید، اما وقتی این تغییرات و تعویق پیش آمد و برن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه فیفا و حضور زنان دلیل اصلی تعویق لیگ برتر فوتبال!

نامه فیفا و حضور زنان دلیل اصلی تعویق لیگ برتر فوتبال!