مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 20:052023-08-06بين الملل

نبیه بری: درخواست خروج اتباع خارجی از لبنان، قابل درک نیست


رییس پارلمان لبنان در واکنش به درخواست چند کشور عربی و غربی برای خروج شهروندان خود از این کشور گفت که وضعیت در اردوگاه عین الحلوه آرام است و صدور بیانیه های هشدارآمیز در این خصوص، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شرایط سیاسی لبنان بار دیگر مه آلود و پر تنش شده است، چند کشور عربی و غربی خواستار خروج شهروندان خود از لبنان شده اند و این در حالی است که لبنانی ها با حیرت و تعجب به این موضوع نگاه می کنند⁨؛ چرا که اعتقاد دارند اتفاق امنیتی خاصی نیفتاده است که کشورها خواستار خروج اتباع خود شوند.

نبیه بری رییس پارلمان لبنان شامگاه امروز یکشنبه به شبکه خبری المیادین گفت: از بیانیه سفارت خانه ها تعجب می کنم؛ زیرا هیچ چیزی از نظر امنیتی وجود ندارد که مستوجب این مسئله باشد.

اینکه هشدارها منحصر به مناطق نزدیک به عین الحلوه قابل فهم است.

درگیری های خشونت آمیز و مسلحانه در اردوگاه آوارگان فلسطینی عین الحلوه در شهر صیدا واقع در جنوب لبنان که از شنبه شب پیش آغاز شده، همچنان ادامه دارد و با وجود همه تلاش های ارتش و نیروهای امنیتی لبنان، آتش این درگیری همچنان شعله ور است.

تاکنون بیش از 10 نفر در  این درگیری ها کشته شده اند اما ارتش لبنان شایعات در خصوص مداخله و عملیات نظامی در این اردوگاه را تکذیب کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبیه بری: درخواست خروج اتباع خارجی از لبنان، قابل درک نیست

نبیه بری: درخواست خروج اتباع خارجی از لبنان، قابل درک نیست