مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 15:202023-08-12اقتصادي

عملکرد مثبت دولت در حذف واسطه گران از بازار خودرو


دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی عملکرد دولت سیزدهم در ایجاد تحولات کمی و کیفی در صنعت خودرو را مثبت و قابل تقدیر دانست.

- اخبار شرکت ها؛ یعقوب رضازاده عنوان کرد: خوشبختانه دولت سیزدهم طی یکسال گذشته با واقعی کردن قیمت ها، عرضه خودرو در بورس کالا هر چند به صورت مقطعی و راه اندازی سامانه یکپارچه فروش گام های موثری را در راستای کاهش قیمت خودروهای داخلی و خارجی و کوتاه کردن دست دلالان در بازار خودرو برداشته است.

  وی صدور هشت فرمان خودرویی رییس جمهور را گام بزرگی در صنعت خودرو دانست و بیان کرد: با هشت فرمانی که سال گذشته در راستای تحولات کمی و کیفی در صنعت خودرو از سوی رییس جمهور صادر شد و همچنین حمایت های مجلس امروز شاهد شکسته شدن حباب قیمت ها در بازار خودرو هستیم.

     نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با تداوم روند فعلی در حوزه تولیدات داخل و اجرای مصوبه مجلس مبنی بر ورود خودروهای خارجی به کشور به نحوی که واردات به محرکی برای رشد قیمت خودرو و ایجاد بازار سیاه تبدیل نشود، شاهد اتفاقات خوبی در حوزه قیمت، کمیت و کیفیت خودروهای داخلی خواهیم بود.

    دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: ارتقای کمی و کیفی خودرو از سوی خودروسازان و حذف واسطه گران از ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد مثبت دولت در حذف واسطه گران از بازار خودرو

عملکرد مثبت دولت در حذف واسطه گران از بازار خودرو