مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 07:352023-08-13ورزشي

برگزاری مسابقه کشتی 3 هزار نفره در رامسر


رییس هیئت کشتی مازندران از برگزاری مسابقه کشتی رده های سنی مختلف با حدود سه هزار کشتی گیر در هفته اول شهریور به میزبانی رامسر خبرداد و گفت: استعدادیابی از اقدامات هیئت کشتی برای تقویت این ورزش در مازندران است که امیدواریم از دل همین مسابقات برای هشت .

- ایسنا/مازندران رییس هیئت کشتی مازندران از برگزاری مسابقه کشتی رده های سنی مختلف با حدود سه هزار کشتی گیر در هفته اول شهریور به میزبانی رامسر خبرداد و گفت: استعدادیابی از اقدامات هیئت کشتی برای تقویت این ورزش در مازندران است که امیدواریم از دل همین مسابقات برای هشت سال آینده کشتی گیر المپیکی داشته باشیم.

امید شایگان رییس هیئت کشتی استان مازندران با حضور در منزل سینا خلیلی قهرمان کشتی نوجوانان جهان با او دیدار و از زحمات و مدال طلای او قدردانی کرد.

سینا خلیلی کشتی گیر نوجوان زیرابی در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان که به میزبانی استانبول ترکیه برگزار شد، مدال طلای وزن 65 کیلوگرم را به دست آورد و با توجه به نوع و سبک کشتی گرفتن، نوید ظهور یک ستاره تازه در ورزش اول کشور را داد.

در این جلسه که اصغر ثمربخش از رؤسای سابق هیئت کشتی استان، شایگان را همراهی کرد، رییس هیئت کشتی مازندران با اشاره به اهمیت استعدادیابی و توجه به کشتی گیران رده های پایه، گفت: سعی می کنیم با استعدادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقه کشتی 3 هزار نفره در رامسر

برگزاری مسابقه کشتی 3 هزار نفره در رامسر