مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 07:452023-08-12سياسي

آغاز طرح ولایت بسیج دانش آموزی سپاه روح الله استان مرکزی در شازند


طرح ولایت بسیج دانش آموزی استان مرکزی با عنوان طرح شهید حمیدرضا محمدی با حضور دانش آموزان شهرستان های مختلف در اردوگاه تربیتی امیرکبیر شازند آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، طرح ولایت شهید حمیدرضا محمدیِ بسیج دانش آموزی سپاه روح الله استان مرکزی صبح امروز با حضور دانش آموزان شهرستانهای استان در اردوگاه تربیتی امیرکبیر شازند آغاز به کار کرد.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان مرکزی در این مراسم بیان کرد: شاید کسی فکر نمی کرد دشمن در محیط مدرسه طرح عملیاتی پیاده کند وبرای دانش آموزان برنامه ریزی داشته باشد.

مجید غلامی با اشاره به شخصیت شهید حمید رضا محمدی و ذکر خاطره از وی تصریح کرد :دشمن در پازل عملیاتی وطراحی خود نگاه خاصی به مدارس دارد و هدف آنها تصرف و تسلط بر نظام فکری و معنوی و قدرت شیعه است.

غلامی گفت: شیعه گفتمان جدیدی در دنیا ایجاد کرده و محل رویش این تفکر ایران است وکشور های دیگر با الگو گیری از ما به اشاعه و ترویج آن پرداخته اند، بنابراین باید با توانمند کردن قشر محصل نقشه غرب را برهم زد.

طرح ولایت بسیج دانش آموزی به مدت دوهفته با حضور 1000 دانش آموز دختر وپسر مقاطع متوسطه اول و دوم آغاز شده است ودر این طرح فرماندهان واحد بسیج با اصول مدیریتی و تشکیلاتی و مباحث تربیتی جهت فعالیت در مدارس آشنا خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح ولایت بسیج دانش آموزی سپاه روح الله استان مرکزی در شازند

آغاز طرح ولایت بسیج دانش آموزی سپاه روح الله استان مرکزی در شازند