مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 13:002023-07-24بين الملل

رزنیکوف: اوکراین برنده جنگ می شود و سال آینده به ناتو می پیوندد!


وزیر دفاع اوکراین مدعی شد که این کشور سال آینده به سازمان پیمان آتلانتیک شمالی(ناتو) خواهد پیوست! - وزیر دفاع اوکراین مدعی شد که این کشور سال آینده به سازمان پیمان آتلانتیک شمالی(ناتو) خواهد پیوست! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سی ان ان، اولکسی رزنیکوف، وزیر دفاع اوکراین با اشاره به اجلاس سال آینده ناتو در واشنگتن، مدعی شد که احتمالا این اجلاس روز خیلی مهمی برای اوکراین خواهد بود.

رزنیکوف در گفت وگو با سی ان ان درباره اجلاس سال آتی ناتو در آمریکا گفت: چه کسی می داند؟! شاید روز بسیار مهمی برای اوکراین باشد.

این پیش بینی من است.

وی در این گفت وگو اذعان کرد که اوکراین تنها زمانی قادر به پیوستن به ناتو است که جنگ تمام شود و افزود: مادامی که جنگ جریان دارد، هیچ شانسی نداریم که اجماع و رای متفق القول را به دست آوریم.

وزیر دفاع اوکراین در پاسخ به این پرسش که آیا به نظر او جنگ تا تابستان سال آتی تمام می شود، بلافاصله گفت: بله و ما برنده این جنگ خواهیم شد! رزنیکوف خودداری دولت جو بایدن، رییس جمهور آمریکا از تعهد به پذیرش بی درنگ اوکراین در ناتو پس از پایان جنگ را کم اهمیت جلوه داد و گفت: فکر نمی کنم نیاز باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزنیکوف: اوکراین برنده جنگ می شود و سال آینده به ناتو می پیوندد!

رزنیکوف: اوکراین برنده جنگ می شود و سال آینده به ناتو می پیوندد!