مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 22:202023-08-07حوادث

توقیف 19 شناور صیادی فاقد هویت در خوزستان


سرپرست یگان حفاظت منابع آبزی شیلات استان خوزستان گفت: تعداد 19 فروند قایق فاقد هویت طی گشت دریایی نیروهای یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات خوزستان در چهارمین مرحله از اجرای طرح عملیاتی ضابط توقیف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، کامران شریفی سرپرست یگان حفاظت منابع آبزی شیلات استان خوزستان امشب در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به برخورد قانونی با متخلفان در راستای حفاظت از گونه های آبزیان و حفظ تنوع زیستی اظهار کرد: در چهارمین مرحله از اجرای طرح عملیاتی ضابط در سال جاری، دو پایگاه حفاظت منابع آبزی سجافی و ماهشهر طی گشت مشترک دریایی موفق به توقیف تعداد 19 فروند قایق فاقد هویت و دستگیری 110 نفر به اتهام صید غیر مجاز آبزیان دریایی و نیز عزیمت به دریا بدون اخذ مجوز صید شدند.

وی عنوان کرد: در جریان بازرسی از شناورها تعداد 142 عدد لنگر، 81 طاقه تور گوشگیر و مقدار 430 کیلوگرم انواع آبزیان کشف و ضبط شد.

سرپرست یگان حفاظت منابع آبزی شیلات استان خوزستان با بیان اینکه صید غیر مجاز با استفاده از روش ها و شیوه های غیراستاندارد و مخرب صورت می گیرد، یادآور شد: پرونده تخلفات صیادی برای متهمان تشکیل و به مراجع قضایی معرفی شدند.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 19 شناور صیادی فاقد هویت در خوزستان

توقیف 19 شناور صیادی فاقد هویت در خوزستان