مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 16:062023-08-15سياسي

طرح خوب جسارت می خواهد


چند روزی است که مرکز شهر اراک درگیر آغاز اجرای پروژه ای به نام فاز دوم پیاده راه امیرکبیر است که به مانند هر طرح عمرانی دیگر با انتقادات و پیشنهاداتی از سوی شهروندان مواجه شده است.

- 22 مردادماه جاری، علی اکبر اسدی معاون عمرانی استانداری مرکزی در نشست اعضای شورای ترافیک استان مرکزی که با محوریت بررسی پروژه پیاده راه سازی مرکز شهر اراک برگزار شد، اعلام کرد که کار پیگیری این طرح در کمیته های فنی از دو ماه پیش آغاز و مقدمات کار انجام شده است.

 جریان ترافیکی تحت کنترل خواهد بود  وی از پیش بینی یک فضا برای ایستگاه اتوبوس و ساعتی مشخص برای تخلیه بار ویژه کسبه این منطقه خبر داده و گفته بود که انسداد کامل در این منطقه تعریف نشده و جریان ترافیکی تحت کنترل خواهد بود.

اسدی دنبال تخلیه کامل خودروها از منطقه و ساماندهی مناسب در حوزه زیرسازی، نما و منظر مغازه ها و تغییر کاربری را از الزامات این طرح برشمرده و گفته بود که باید در یک دوره زمانی که شاید کمتر از یک سال باشد تعریف کاربری های متناسب با پیاده راه نیز به انجام برسد.

 مرکز شهر باید از تردد خودروهای تک سرنشین به دور باشد علی حسینی رییس پلیس راهور استان مرکزی نیز گفته بود که این طرح طرح در کوتاه مدت مشکلات ترافیکی را به دنبال دارد، اما در خلال اجرای طرح و ایجاد راه های دسترسی در آی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح خوب جسارت می خواهد

طرح خوب جسارت می خواهد