مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 09:452023-08-13سياسي

خدمات حوزه سلامت ، اعتماد ساز و امیدآفرین است


خدمات حوزه سلامت ، اعتماد ساز و امیدآفرین است - رییس شورای اطلاع رسانی دولت در مراسم بزرگداشت راویان سلامت با اشاره به خدمات حوزه سلامت به خصوص در دوران همه گیری کرونا عنوان کرد: سلامت از حوزه هایی است که با اهتمام اصحاب رسانه و قلم، امید و اعتماد را در جامعه گسترش داده است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبدا، سپهر خلجی  با اشاره به بحران کرونا و ثبت مرگ و میرهای بالای 700 نفر در روز، اظهار کرد: با همت و فداکاری های کادر بهداشت و درمان توانستیم در دولت مردمی با  واکسیناسیون عمومی، از این بحران عبور کنیم.

 وی با بیان اینکه امروز در یک جنگ ترکیبی با محوریت رسانه و تمرکز بر حوزه اقتصاد قرار داریم، گفت: میدان این رویارویی، افکار عمومی است که اصحاب رسانه و قلم در آن نقش بارزی ایفا می کنند تا در مصاف با جریان سلطه بین المللی، سبب ناامیدی دشمن و گسترش امید و اعتماد در بین مردم شوند.

 رییس شورای اطلاع رسانی دولت ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی خبرنگاران در حوزه های گوناگون و تأکید بر اینکه در مسیر امیدآفرینی، مشکلات باید دیده و برای رفع آن تلاش شود  گفت: حوزه سلامت  از نقاط امیدآفرین است و همه ما رسالت داریم تا  مجاهدت ها و افتخاراتی را که به دستان پرافتخار جوانان ایرانی محقق می شود، روایتگری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات حوزه سلامت ، اعتماد ساز و امیدآفرین است

خدمات حوزه سلامت ، اعتماد ساز و امیدآفرین است