مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 20:102023-08-02ورزشي

آخرین وضعیت ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز برای آغاز لیگ برتر


با نزدیک شدن به بازی های لیگ برتر بیست و سوم فوتبال، فعالیت های اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی بیش از پیش شده و در این گزارش آخرین وضعیت ورزشگاه یادگار بررسی می شود.

- خبرنگار مهر بازدیدی از فعالیت های اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی از بهسازی و مرمت ورزشگاه یادگار امام تبریز داشته است که در ادامه از عکس های این بازدید و مصاحبه با عطاالله شرف شاهی رییس دفتر فنی اداره کل ورزش و جونان آذربایجان شرقی آگاه خواهید شد.

وضعیت چمن ورزشگاه در حد مطلوب است شرف شاهی در این خصوص توضیح داد: به هیچ وجه امکان ورود چمن از خارج به داخل کشور وجود ندارد و این یک قانون می باشد چرا که این امر در اختیار وزارت جهاد کشاورزی بوده و این وزارت خانه در این خصوص حساس است و اجازه ورود هیچ نباتی را به داخل کشور نمی دهد مگر یک سال در قرنطینه باشد و ما این زمان را در اختیار نداشتیم و وزیر محترم سابق وزارت ورزش و جوانان با نیت همراهی و کمک این وعده را در مصاحبه خود با اصحاب رسانه بیان کرد.

رییس دفتر فنی و عمرانی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی عنوان داشت: در راستای خواسته سرمربی تیم تراکتور و به تبع آن هواداران پر شور این تیم مبنی بر وضعیت چمن که از اولویت های خود اداره کل ورزش و جوانان استان بوده و می باشد از کارشناسان امر استادیوم آزادی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز برای آغاز لیگ برتر

آخرین وضعیت ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز برای آغاز لیگ برتر