مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 09:252023-08-05سياسي

شرکت 120 دانشجو در طرح تبیین بسیج دانشجویی گیلان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، سید محمد حسین جعفری معاون سیاست ورزی سازمان بسیج دانشجویی گیلان روند فعالیت های تابستانه در حوزه سیاسی و تبیینی این سازمان را تشریح کرد.

- معاون سیاست ورزی سازمان بسیج دانشجویی گیلان روند فعالیت های تابستانه در حوزه سیاسی و تبیینی این سازمان را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو ، سید محمد حسین جعفری معاون سیاست ورزی سازمان بسیج دانشجویی گیلان روند فعالیت های تابستانه در حوزه سیاسی و تبیینی این سازمان را تشریح کرد.

در این گفتگو جعفری با بیان اینکه بسیج دانشجویی گیلان در سطوح مختلف راهبردی، عملیاتی و تاکتیکی در حال طرح ریزی و برنامه ریزی است بیان کرد: طبیعتا راهبردهای کلان مجموعه سازمان بسیج با توجه به اقتضائات استانی طرح ریزی و روند برنامه های تبیین از ابتدای سال تحصیلی جدید از یک برنامه هدفمند برخوردار و این حرکت با برگزاری دوره استانی جهاد تبیین شهید دیالمه از اواسط تیرماه آغاز گردید.

معاون سیاست ورزی بسیج دانشجویی گیلان افزود: الحمدلله با حضور اساتید مطرح کشوری و روند برگزاری دوره اولین گام در طرح تبیین سال تحصیلی جدید با موفقیت سپری شد و در حال حاضر که صحبت می کنیم طرح تابستانه تبیین با برگزاری 3 کارگاه فن بیان و سخنوری، کارگاه آموزشی بین المللی شو و ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت 120 دانشجو در طرح تبیین بسیج دانشجویی گیلان

شرکت 120 دانشجو در طرح تبیین بسیج دانشجویی گیلان