مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 20:102023-07-25اقتصادي

تقویت ایستگاه های پمپاژ آب نیازمند 27 میلیارد تومان اعتبار است


برای تقویت ایستگاه پمپاژ ها 27 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که در حال تامین آن هستیم.

- علیرضا عباسی در گفت و گو با خبرنگار فارس درتربت حیدریه، اظهار کرد: کسری آب را جبران کردیم اما باید سراغ سال های آتی برویم و ممکن است خشکسالی ادامه دار باشد و دستگاه های متولی کمک کنند که برنامه ریزی انجام و این مشکل برطرف شود.

وی گفت : تنها شهرستانی هستیم که پروژه های عمرانی اش به داخل شهرستان تفویض شده است و مطالعات بلند مدت در اختیار آب منطقه ای است و ما می خواهیم این مطالعات را به ما هم بدهند.

عباسی از اجرای طرح فاضلاب شهر نسر و همچنین طرح ارتقای کیفیت آب شرب شهر رباط سنگ به عنوان دو پروژه دیگر یاد کرد و افزود: همچنین 27 روستا که در حوزه آبرسانی مشکل دارند در اعتبارات محرومیت زدایی گنجانده شده و با تامین اعتبار به زودی کار توسط قرارگاه امام حسن(ع) شروع می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تربت حیدریه گفت: زیرساخت های آبفای تربت حیدریه با محوریت سه پروژه آبرسانی، زون بندی مناطق و همچنین تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شهرک ولی عصر عجل الله در حال طی کردن یک جهش خوب است.

وی تاکید کرد: پروژه آبرسانی از جعفر آباد به شهر تربت حیدریه به عنوان یکی از بزرگ ترین پروژه های آبرسانی استان به طول خط انتقال 13 کیلومتر در حال اجرا است که تاکنون 10 کیلومتر آن اجرا و ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت ایستگاه های پمپاژ آب نیازمند 27 میلیارد تومان اعتبار است

تقویت ایستگاه های پمپاژ آب نیازمند 27 میلیارد تومان اعتبار است