مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 16:152023-08-18سياسي

حوزه درمان شهرستان دیر تقویت شود


امام جمعه موقت دیر با تاکید بر توسعه بخش سلامت گفت: حوزه درمان شهرستان دیر تقویت شود.

- به گزارش، حجت الاسلام سیدابراهیم سعیدی در خطبه های نمازجمعه این هفته بندر دیر، اظهار داشت: حضور در نمازجمعه فرصت و غنیمتی بزرگ و مایه خیر و برکت در زندگی افراد است.

وی با اشاره به آغاز ماه صفر و سالروز ورود کاروان اهلبیت امام حسین (ع) به شام، افزود: بعد از حادثه عاشورا اهلبیت با خطبه های امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) پیروزمندانه دشمن را منکوب و نقشه های آنها را نقش بر آب کردند.

امام جمعه موقت دیر درباره سالروز کودتای آمریکایی 28 مرداد، بیان کرد: این واقعه درس عبرتی است که هیچ وقت نمی شود به دشمنان دندان تیزکرده علیه اسلام اعتماد کرد که البته مردم ما هم تاکنون هیچ وقت به دولت های مستکبر اعتماد نکرده و نمی کنند.

وی با بیان اینکه مردم ما بعد از پیروزی انقلاب تاکنون به پشتوانه اهلبیت و رهبری امامین انقلاب نگذاشتند حتی یک وجب از خاک این کشور دست دشمنان بیفتد، عنوان کرد: حامیان پهلوی و سلطنت طلب ها باید بدانند شاهانی که از آنها دم می زنند چه خیانت هایی کردند و پاره های تن کشور را جدا کردند.

سعیدی با بیان اینکه دنیای مجازی تا وقتی ارزش دارد که ارزش های انسانی تحت استفاده از فضای مجازی پایمال نشود، گفت: مردم و مسئولان ما در ساماندهی فضای مجازی و رعای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه درمان شهرستان دیر تقویت شود

حوزه درمان شهرستان دیر تقویت شود