مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 22:502023-08-12سياسي

برپایی میز خدمت هفته دولت در نماز جمعه آستانه اشرفیه


فرماندار آستانه اشرفیه با اشاره به برپایی میز خدمت در میعادگاه نماز جمعه ویژه هفته دولت، گفت: تجلیل از کارمندان برتر دستگاه ها و نهادها و اهدای کمک های مومنانه از دیگر برنامه هاست.

- خسرو آرنگ امروز در نشست بزرگداشت هفته دولت در شهرستان آستانه اشرفیه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و همه شهدای ترور، اظهار کرد: دشمنان روزی به دنبال حذف فیزیکی شخصیت های اثرگذار در نظام اسلامی بودند، اما امروز حذف ماهیتی و محتوایی را در دستور کار قرار داده اند.

وی در ادامه به برنامه های فرهنگی هفته دولت در کنار پروژه های عمرانی اشاره کرد و افزود: روسای ادارات در برنامه های فرهنگی حضور پررنگ تری داشته باشند.

فرماندار آستانه اشرفیه، با بیان اینکه سال گذشته اعتبارات خوبی برای لایروبی انهار و آب بندان های شهرستان هزینه شد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در حوزه آبرسانی به مزارع کشاورزی عملکرد مناسبی داشتیم و فصل زراعی با کمترین تنش به برداشت محصول رسیده است.

آرنگ همچنین از به روز شدن بخشی از شبکه های برق رسانی شهری و روستایی خبر داد و بیان کرد: متاسفانه با فرسودگی شبکه مواجه هستیم؛ البته کارهای خوبی انجام شده، اما هنوز مطلوب نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی میز خدمت هفته دولت در نماز جمعه آستانه اشرفیه

برپایی میز خدمت هفته دولت در نماز جمعه آستانه اشرفیه