مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 19:402023-08-20سياسي

باید مهم ترین مسائل و چالش ها در حوزه فرهنگی احصا شود


معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان گفت: باید مهم ترین مسائل و چالش ها در حوزه فرهنگی احصا شود و این مستلزم آن است که شناخت درستی از جامعه داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر وصف جایگاه و ارزش فرهنگ و هنر تعابیر زیبایی گفته اند که یکی از زیباترین آنها این است که می فرمایند اگر جانم را در راه فرهنگ بدهم، اعتقاد دارم که جانم را در راه خدا داده ام ؛ شاید ساده ترین برداشتی که می توان از این توصیف داشت این است که فرهنگ یکی از ارزشمندترین و حیاتی ترین داشته های هر انسان است.

وی با بیان اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مهم ترین و بنیادی ترین وزارتخانه در بین وزارتخانه های قوه مجریه است، تصریح کرد: فرهنگ در حوزه اعتقادی و اجتماعی ما زیربنا است به این معنی که وقتی فرهنگ جامعه ای غنی و در این حوزه تربیت شد، در حوزه دیگر نمی لغزد اما اگر خوب تربیت نشد یا لغزید با کوچک ترین تزلزل و نارسایی در حوزه های دیگر، قطعاً ابعاد شخصیتی آن دچار مشکل می شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان خطاب به اهالی فرهنگ، هنر و رسانه خوزستان گفت، رسالت ذاتی شما معطوف به مقوله بنیادی حوزه فرهنگ است، رسالت سخت و سنگینی دارید، وظایف متعددی بر عهده فرهنگ و ارشاد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید مهم ترین مسائل و چالش ها در حوزه فرهنگی احصا شود

باید مهم ترین مسائل و چالش ها در حوزه فرهنگی احصا شود