مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 14:152023-08-08سياسي

آخرین وضعیت طرح های آبرسانی به روستاهای باوی


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان آخرین وضعیت طرح های در دست اجرا آبرسانی به روستاهای شهرستان باوی را به منظور تامین آب آشامیدنی ساکنان این روستاها تشریح کرد.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان آخرین وضعیت طرح های در دست اجرا آبرسانی به روستاهای شهرستان باوی را به منظور تامین آب آشامیدنی ساکنان این روستاها تشریح کرد.

محمدرضا کرمی نژاد در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: برای تامین آب آشامیدنی روستاهای استان و مناطق اطراف اهواز از جمله شهرستان باوی کارهای خوبی از سال گذشته تاکنون انجام شده است.

وی افزود: در شهرستان باوی اقداماتی جهت تامین آب آشامیدنی در روستای صلیعه و شهر رامین انجام شده است و مشکلی در این زمینه ندارند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به لایروبی مخازن آب روستاهای مسیر سرداحی گفت: در این مسیر همچنین یک تصفیه خانه به تاسیسات آبرسانی آب حیات متصل شده است.

کرمی نژاد عنوان کرد: برای روستاهای ربیخه و سعید سلامات در شهرستان باوی 12 کیلومتر خط انتقال آب در نظر گرفته شده و لوله های موردنیاز خریداری شده است و براساس برنامه ریزی های انجام شده در مدت 3 ماه تکمیل و آب موردنیاز از تصفیه خانه شیبان تامین خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت طرح های آبرسانی به روستاهای باوی

آخرین وضعیت طرح های آبرسانی به روستاهای باوی